جزایر ناز قشم ، از عجایب گردشگری جزیره شگفت انگیز

هرمزگان به عنوان یکی از استان های جنوبی هرساله میزبان مسافران زیادی می باشد. مسافرانی که برای کار یا تفریح و یا حتی برای مهاجرت به این جزیره می آیند. جزایر ناز قشم یکی از جاذبه های گردشگری پر طرفدار در این استان می باشد. ناز یکی از جزایر در قشم می باشد. اگر به قشم سفر کردید بازدید از این جزیره را از یاد نبرید. برای آشنایی بیشتر با این جاذبه گردشگری کافی است تا انتهای این پست همراه ما باشید.

ساحل متفاوت ناز

جزایر ناز از دو جزیره جدا از هم تشکیل شده اند، اتفاق جالب در این جزیره زمانی می افتد که جزر شروع می شود. آن وقت راهی از شن ها بین دو جزیره کشیده می شود و شما می توانید به جزیر دیگر ببرید. از جزایر ناز به عنوان عجایب هفتگانه قشم یاد می کنند شما با بازدید از این دو جزیره چشم اندازی  رو به تنگه هرمز،جزیره لارک  نیز می توانید داشته باشید. به شما پیشنهاد می کنیم پس از رزرو هتل در قشم به سراغ بازدید از جزایر ناز بروید.

جزایر ناز از عجایب گردشگری قشم

تفریحات در جزایر ناز را از یاد نبرید !!!

تفریحی ساده و لذت بخش

یکی از تفریحاتی که هر انسانی با دیدن ساحل انجام می دهد راه رفتن در مرز ساحل و آب می باشد این تفریح لذت بخش می تواند یک تفریح درمانی نیز به شمار بیاید. راه رفتن در آب های شور باعث می شود با سلول های مرده پوستتان خداحافظی می کنید. جزایر ناز هم یکی از جزایری می باشد، که مسافران زیادی در آب راه میروند؛ چرا که احساس خوشایند و دلپذیری را برایتان رقم می زند.

آفرود سواری پر طرفدار ترین تفریح در ناز

آفرود از پر طرفدار ترین تفریحات در بین توریستان می باشد. شما در این تفریح می توانید سوار جدید ترین ماشین های لوکس بشوید و با سرعت برانید لذت رانندگی روی شن های این جزیره می تواند چالشی جالبی را برای شما رقم بزند. تنها نکته ای را به یاد داشته باشید که در محدوده تعین شده به تفریح بپردازید و آرامش دیگر افراد را بر هم نزنید اگر علاقه مند به بازدید از جزایر ناز در قشم هستید می توانید به سراغ رزرو تور قشم بروید.

آفرود سواری پر طرفدار ترین تفریح در ناز

شتر سواری تجربه ای جدید

سوار شدن بر اسب و شتر می تواند یکی از تفریحات جالب باشد این تفریح نه تنها برای کودکان بلکه برای بزرگسالان نیز می باشد. اگر هنگام بازدید از این جزیره تلفن همراه و یا دوربین عکاسی به همراه دارید عکاسی با چهارپایان را فراموش نکنید، چرا که عکس های زیبایی را می توانید با خود به یادگار ببرید.

شتر سواری تجربه ای جدید جزایر ناز

تفریحات هوایی هیجان انگیز اما گران

از تیتری که نوشتیم نترسید تفریحات هوایی جز تفریحات پر هیجان و پر طرفدار می باشد و هزینه آن ها نسبت به دیگر تفریح ها نیز بیشتر است. اگر علاقه مند به آدرنالین هستید از تجربه بازی های زیر فراموش نکنید.

  • پاراگلایدر
  • کایت برد
  • پاراموتور
  • چتربازی
  • باد سواری

تجربه آسمان و چشم اندازی از نمایی دیگر  بر جزیره ناز و جزایر همسایه می تواند تجربه ای خاص به شمار بیاید.

تفریحات هوایی هیجان انگیز اما گران

هتل نزدیک به جزایر ناز قشم

هتل آرکا یکی از هتل های ارزان قشم به شمار می رود. شما با رزرو هتل آرکا قشم در هتلی سه ستاره نیز اقامت خواهید کرد. یکی از دلایل محبوبیت این هتل دسترسی آسان به بازار و مراکز خرید، پارک ساحلی زیتون و جزایر ناز می باشد. این هتل در سال 1397 شروع به کار کرده است و 21 اتاق برای اقامت توریستان داخلی و خارجی تهیه کرده است. از امکانات این هتل می توان به خدمات رزرو تور قشم خدمات خانه داری، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه مسافران اشاره کرد. اگر تصمیم به رزرو هتل در قشم دارید می توانید به سایت “های هتل” مراجعه کنید.

هتل نزدیک به جزایر ناز قشم

تفریحات آبی و دوست داشتنی

تفریحات آبی برای بسیاری از توریستان هنگام سفر به قشم برایشان در اولویت قرار  می گیرد شما در ساحل ناز می توانید بازی های جت اسکی قایق سواری و غواصی را تجربه کنید.  جت اسکی جز تفریحات شناخته شده ای می باشد که همیشه طرفداران زیادی را دارد. قایق سواری نیز یکی از تفریحات پر آرامش می باشد شما می توانید از ساحل دور شوید و به تماشای غروب آفتاب بپردازید.

تفریحات آبی و دوست داشتنی جزایر ناز

چه زمانی به قشم برویم

در فصل تابستان به دلیل گرمی هوا و رطوبت هوا بازدید از جاذبه های گردشگری می تواند برای شما خسته کننده باشد، اما در فصل های پاییز و زمستان هوا در این قسمت بسیار خنک می شود و شما می توانید با خیال راحت به تمامی اماکن گردشگری قشم سر بزنید. برای رزرو تور قشم می توانید به سایت “های تور” مراجعه کنید.

در آخر ….

تفاوت زیادی ندارد که در کدام یکی از فصل های سال به جزیره قشم سفر کنید. چرا که این جزیره در تمامی فصل های سال بسیار دیدنی می باشد. برای رزرو هتل قشم خود می توانید به سایت “های هتل” مراجعه کنید و از تخفیفات ویژه برخوردار شوید.

یک دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *