باغ پرندگان کیش،‌ جاذبه رنگارنگ جزیره

باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان کیش یکی از جذاب ترین مناطق دیدنی در جزیره کیش است. بیش از 55 نوع گونه آسیایی، آفریقایی و آمریکایی در این باغ وجود دارد. بهشت رنگارنگ لقبی است که به دلیل تنوع رنگ و گونه های بسیار زیاد به این باغ داده شده است.از طریق تهیه تور کیش میتوانید از این مکان زیبا دیدن فرمایید.

هنگامی که وارد باغ پرندگان می شوید، در کنار قفس پرندگان تابلویی از اطلاعات مربوط به آن پرنده خواهید دید. اطلاعاتی نظیر ویژگی پرنده، زیستگاه و نوع تغذیه آن در این تابلو درج شده است. این باغ شامل دو قسمت است که یک قسمت مخصوص پرندگان داخل قفس و قسمتی مربوط به پرندگانی ست که آزادانه در فضا پرواز می کنند.

خواندنی جذاب : فروش کشتی یونانی از شایعه تا واقعیت

تور کیش- باغ پرندگان

 

بعضی از پرندگانی که در این مجموعه هسستند از گونه های نادر و خاص قاره های مختلف اند. یکی از مزایای خوبی که باغ پرندگان کیش دارد وجود اتوبوس های قطاری است که می تواند به بازدید هر چه بهتر گردشگران از قسمت های گوناگون باغ کمک کند.

باغ پرندگان کیش در محوطه ای 3 هکتاری و از سال 1380 آغاز به کار کرد. یکی از ویژگی های جذاب این مجموعه وجود پرندگانی ست که با ظاهری منحصربفرد برای گردشگران خودنمایی می کنند.

چه پرندگانی در این بهشت رنگارنگ زندگی می کنند؟

 

تور کیش- باغ پرندگان

خواندنی جذاب: نگاهی به چگونگی رزرو تورهای داخلی

همانطور که گفتیم بیش از 55 گونه پرنده در باغ پرندگان کیش دیده می شود. می توان ادعا کرد مجموعه ای از گونه های مختلف پرندگان دنیا در این باغ وجود دارد.هنگامی که وارد این باغ می شوید زیبایی پرندگان شما را جذب خواهد کرد. در این بخش به تعدادی از این پرندگان اشاره خواهیم کرد.

  • طوطی های سبز
  • کاسکو
  • قرقاول چینی
  • توکان
  • مرغ شاخدار
  • لک لک
  • قو
  • طاووس
  • پنگوئن
  • تورکو
  • پلیکان
  • شترمرغ

علاوه بر این پرندگان حیوانات دیگری نظیر میمون، تمساح گاندو و آهو نگهداری می شوند.

باغ پرندگان کیش کجاست؟

باغ پرندگان در جنوب شرقی این جزیره قرار دارد. اگر به جزیره کیش سفر کردید می توانید این باغ را در پارک دلفین ها یا “دلفیناریوم” بیابید. این پارک تنها پارک دلفین ایران است. قبل از رفتن به این بهشت زیبا باید حتما از ساعت کار باغ اطلاع داشته باشید. چرا که این مجموعه در نیم سال اول و دوم ساعت بازدید متفاوتی دارد.

در نیم سال اول یعنی بهار و تابستان از 6 تا 8 بعدازظهر و در نیم سال دوم یعنی پاییز و زمستان 4 تا 6 بعدازظهر آماده پذیرش بازدیدکنندگان است. برای رفتن به این باغ می توانید از تاکسی های حاضر در جزیره استفاده کنید.

خواندنی جذاب: معرفی تور های پرطرفدار گردشگران ایرانی

هتل های نزدیک به باغ پرندگان

برای بعضی گردشگران یکی از مسائل مهم در سفر نزدیکی مراکز اقامتی به تفریگاه موردنظرشان است. ما در اینجا تعدادی از این هتل ها را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید در نزدیکی باغ پرندگان ، با آسودگی خاطر اقامت داشته باشید.

کلام آخر

اگر از آن دسته کسانی هستید که تمایل به دیدن مناطق آرامش بخش دارید پیشنهاد می کنیم از باغ بزرگ پرندگان دیدن نمایید. این باغ با وجود سرسبزی چشمگیر و رنگارنگی پرندگان و صدای روح نواز آنان می تواند تجلی بخش عظمت خلقت خدا باشد. میتوانید با مراجعه به سایت ” های تور“، تور کیش را تهیه فرمایید و از این مجموعه زیبا دیدن کنید.

 

کلمات مرتبط

تور کیش اقساطی , رزرو تور کیش , تور کیش از مشهد , تور کیش مشهد , تور کیش از تهران , تور کیش , تور کیش از مشهد اقساطی , قیمت تور کیش از مشهد , تور کیش از یزد , تور کیش ارزان از مشهد , سایت تور کیش , آژانس مسافرتی مشهد تور کیش , تور لحظه آخری اصفهان , تور کیش لحظه آخری
 

منابع 

bitly

shorturl

cutt

یک دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *