اسکله تفریحی کیش از عجایب دیدنی ایران

اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش یکی از بزرگترین اسکله های این جزیره است. این اسکله بر روی شمع شمع های و عرشه چوبی ساخته شده است. کیفیت آهن های این اسکله فوق العاده ست به طوری که هیچ ضرری به محیط زیست آبزیان نزده است.

اسکله تفریحی کیش از عجایب دیدنی ایران

یکی از شلوغ ترین جاذبه های گردشگری جزیره اسکله تفریحی کیش است. چرا که این اسکله در نزدیکی پلاژ آقایان، درختان نارگیل و مجموعه کیبل اسکی قرار گرفته است. همچنین پلاژ بانوان هم در طرف دیگر این اسکله واقع شده است.

محل قرارگیری این اسکله در شرقی ترین قسمت جزیره، در انتهای بلوار دریا است. همچنین  می توان گفت دقیقا پشت بازار ونوس است. ایستگاه های پیست دوچرخه سواری و تفریحات آبی از اصلی ترین سرگرمی های این جزیره است.

هتل های نزدیک به اسکله تفریحی کیش کجاست؟

بسیاری از گردشگران در کیش ترجیح می دهند محل اقامت خود را نزدیک به مراکز تفریحی مدنظر خود انتخاب کنند. رزرو هتل کیش در نزدیکی این اسکله در ایام شلوغی جزیره کار راحتی نیست. اما اگر موفق به رزرو هتل شوید می توانید به پلاژ آقایان و بانوان و همچنین ساحل مرجان هم دسترسی داشته باشید.

هتل های نزدیک به اسکله تفریحی کیش کجاست؟

از جمله هتل های نزدیک به اسکله تفریحی کیش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اسکله کیش دارای چه تفریحاتی است؟

اسکله تفریحی کیش به صورت 24 ساعته دایر است. هنگامی که وارد این اسکله می شوید چترهای رنگارنگ زیبایی در ورودی آن خواهید دید. تفریحات زیادی در این اسکله وجود دارد که می تواند بهترین خاطرات سفر را برایتان رقم بزند.

اسکله کیش دارای چه تفریحاتی است؟

تفریحات آبی مهیجی که در اسکله وجود دارند عبارت است از: بادی مارینا، شاتل، پاراسل، غواصی،‌ جت اسکی، ماهیگیری،‌شنا، بیگ بال و جایروکوپتر. تجهیزات و امکانات این اسکله بسیار باکیفیت و حرفه ای طراحی شده و جای نگرانی برای استفاده از آنان وجود ندارد.

از دیگر تفریحات اسکله بولینگ مریم،‌ ساحل درختان نارگیل، بالن سواری و ‌سینما چهار بعدی است. در اسکله تفریحی کیش تورهایی هم برگزار می شود. اگر تور کیش رزرو کرده باشید می توانید از تور کشتی آکواریوم، تور گردش دور جزیره و تور کشتی آکواریومی هم لذا دو چندان ببرید.

امکانات و ویژگی های دیگر اسکله تفریحی کیش

این مجموعه علاوه بر تورگردی و تفریحات آبی دارای امکانات دیگری هم هست. کافه تریا، رستوران، آلاچیق های چوبی، بوفه برای خرید خوراکی، فست فود از دیگر امکانات رفاهی برای گردشگران است.

در این اسکله غرفه هایی برای گرفتن عکس های تزئینی و سنتی وجود دارد. در این غرفه ها تزئیناتی توسط بومیان محلی بر روی دست و پای بانوان هم صورت می گیرد. می توانید لحظاتی بر روب آلاچیق های چوبی بنشینید و از آرامش شب و صدای مرغان دریایی در کنار صدای امواج دریا لذت ببرید.

مراکز خرید و رستوران های نزدیک به اسکله

در نزدیکی این مجموعه تنها یک مرکز خرید وجود دارد آن هم مرکز خرید ونوس که در پشت اسکله واقع شده است.

از رستوران های اطراف اسکله تفریحی کیش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

رستوران دارچین: ارائه انواع غذاهای ایرانی و بین المللی،

رستوران هشتک: از مدرن ترین رستوران های کیش با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، دارای پارکینگ و موسیقی زنده

رستوران انرژی:‌ یکی از رستوران های معروف کیش با ظرفیت 500 نفر، دارای چهار بخش غذای اصلی-پیش غذا-دسر و نوشیدنی، شامل انواع غذای ایرانی و فرنگی از نوع دریایی و گیاهی می باشد. این رستوران به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به گردشگران خواهد بود.

 

آخرین سخن

در این مطلب درباره اسکله تفریحی کیش مطلبی خواندیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. اگر علاقه مند به سفر های داخلی باشید میتوانید از سایت ” های تور” تور کیش یا تور مشهد را تهیه فرمایید. 

کلمات مرتبط

نظرات در مورد جاهای دیدنی کیش ,بهترین تفریحات کیش از نظر مسافران ,جاهای باحال کیش 

 

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *